top of page

Consuela Doboș: „Am serbat 30 ani, odată cu focurile de artificii de la inaugurarea Iulius Mall TM”

Consuela Doboș ar fi ajuns probabil o foarte bună profesoară de matematică dacă nu ar fi venit Revoluția din 1989 și, odată cu ea, avalanșa de informații și noi perspective. Ca parte din prima generație postcomunistă de liceeni, prinsă în vârtejul noilor oportunități, Consuela a cotit-o spre Economie:


Spiritul anilor ’90 era dominat de o energie debordantă. Intrasem într-o lume în care nu știam încă trăi, dar pe care ne doream cu ardoare să ne-o însușim. Cu înflăcărarea acelor ani romantici, am ales Economia pentru că era ceva nou, iar eu eram îndrăgostită de tot ceea ce era inedit și necunoscut. Astfel, am urmat Facultatea de Economie din Timișoara, specializarea Management”.


Tot atracția spre nou a făcut-o pe Consuela să aleagă ulterior Marketingul ca domeniu de studiu la master și, mai apoi, ca profesie:


„Realitatea e că marketingul adevărat l-am învățat la locul de muncă. Ceea ce învățasem ori era extrem de neadecvat pentru piața noastă locală, ori prea desprins din viitor. Cumva, am început să descifrez singură acest domeniu fascinant, văzând și făcând”.


Primul său job a fost la centrul comercial Terra, prima investiție în Timișoara a ceea ce avea să devină mai târziu grupul IULIUS, ceea ce o face pe Consuela unul dintre cei mai longevivi angajați din companie, cu 23 de ani de experiență. Dintre toate etapele petrecute în companie, inaugurarea Iulius Mall din Timișoara a rămas cu adevărat memorabilă pentru Consuela:


„Apariția în 2005 a Iulius Mall în Timișoara a marcat o nouă etapă și o nouă experiență de cumpărare pentru consumatorii noștri. A fost trecerea de la retailul de tip bazar, la retailul modern, civilizat, ordonat, atent până în cele mai mici detalii la confortul și nevoile clienților. De atunci și până astăzi, consumatorii s-au obișnuit cu un nou standard atunci când merg la cumpărături, pe care noi ne dorim să-l onorăm și să-l creștem în permanență. Lansarea din 2005 a fost importantă pentru mine nu doar la nivel profesional, cât și personal. Îmi aduc aminte perfect că mi-am serbat ziua în care am împlinit 30 de ani cu focurile de artificii și concertul oferite publicului venit să se bucure la deschiderea Iulius Mall”.


După peste două decenii de marketing, Consuela Doboș continuă să fie fascinată de activitatea ei pentru că este un domeniu în continuă schimbare și evoluție:


„Eu sunt din fire o autodidactă, iar domeniul ăsta mi se potrivește mănușă pentru că vine la pachet cu o mare doză de adaptabilitate. În doar 20 de ani am trecut de la media scrisă și TV, la multimedia, internet și social media. Canalele și instrumentele pentru promovare au explodat, posibilitățile prin care poți ajunge acum la consumator sunt mult mai complexe, însă mult mai mari sunt și așteptările clienților, precum și structura competiției și a pieței. Prin urmare, pe de o parte este mai facil să ajungi la consumator. Pe de altă parte, oamenii de marketing trebuie să fie tot mai creativi, sofisticați și versatili ca să dezvolte campanii de impact”.


Ajunsă la maturitate profesională și personală, Consuela își dorește să rămână la fel de curioasă și „flămândă” de cunoaștere, cum a fost și până acum:


„Dacă îmi doresc ceva cu ardoare, acela este timp de a studia, de a învăța, de a merge la workshop-uri, de unde pot veni cu un suflu nou și idei noi”.


O veterană a IULIUS, Consuela spune că se simte foarte legată de companie, care pentru Timișoara este un etalon:


„IULIUS își respectă clienții. Le oferă magazine moderne, modalități de petrecere a timpului liber, experiențe, servicii, dar și spații outdoor în care comunitatea socializează și se recreează”.


Căsătorită și mama unui băiat de 16 ani, Consuela a învățat foarte multe lucruri despre comunicare și relaționare chiar din meseria de părinte. Pasionată de filmele detective și psihologice, este și o mare consumatoare de literatură polițistă.


Consuela, îți mulțumim mult pentru loialitate și colegialitate și îți dorim să rămâi mereu deschisă și proaspătă în abordare!


Scurtă introducere în arta vieții, predată de Oamenii Iulius
 

Vin sau bere?

Vin și să fie licoros.

 

Mare sau munte?

Mare, pentru că mă relaxează. Marea reprezintă concediu, îți dispar grijile.

 

Teatru sau film?

Film, e mai accesibil.

 

Morning person sau night person?

Matinală.

 

Cafea sau ceai?

Ceai. Beau cafea, dar prefer ceaiul.

 

Dog person sau cat person?

Am o cățelușă maidaneză adusă de fiul meu. O cheamă Joy.

 

Culoarea preferată?

Negru. Pentru că e classy și elegant.

 

Piesa vestimentară preferată?

Pantaloni.

 

Dacă ți s-ar da o super putere ce ai face cu ea?

Aș vrea să citesc gândurile altora.

 

Dacă nu te-ai fi născut româncă, ce altă naționalitate ai fi vrut să ai?

Austriacă, pentru că au reguli și disciplină.

 

Dintre toate orașele lumii, care ți se pare cel mai entuziasmant?

Fără să fi fost vreodată și doar din afară, îmi place New York-ul pentru agitație și oportunități.

 

Cu ce persoană publică ai ieși la o cafea?

Cu Mihai Șora.






0 comments

Comments


bottom of page