top of page
header.jpg
logo palas.png

+3% trafic în mall

+2% vânzări retaileri

Cea mai bună creștere:
Food: Friday, Ciorbărie, Fenice
Fashion: Teilor, Coriolan, Humanic
Sport: Intersport
Beauty: dm drogerie markt, NYX, Expert Beauty

Cea mai bună inaugurare: Burger King

Inaugurări retail: The Body Shop, Salsa Mexican Inspired (food court), K-Food Friends

burger king.png
body shop.png
salsa.png
k food.png

Inaugurări office:

  • Awin Global (companie specializată în furnizarea unei platforme tehnologice globale de marketing)

  • V7 Startup Studio (coworking)

awin.png
v7.png
Marketing

Concert de muzică clasică „Cei trei tenori”

  • 13 iulie, parc

  • Impact: +9% trafic

  • Target: public de toate vârstele

  • Cei „Trei Tenori Ieșeni” s-au reunit pentru a susține un spectacol de operă în Grădina Palas, alături de Orchestra Metropolitană Iași și de invitații speciali Monica Anghel, Nico, Nicoleta Nuca, Alis Făiniță, Andra Botez. Intrarea a fost gratuită.

poza 1.jpg

Merită trăit împreună! EURO 2024

  • 14 iunie – 14 iulie, esplanada Palas

  • Impact: 3.000 participanți/meciuri importante

  • Target: bărbați, 18 – 50 ani

  • Timp de o lună, microbiştii s-au bucurat la fiecare gol, iar atmosfera a fost senzaţională pe esplanada Palas, acolo unde au fost difuzate toate meciurile din cadrul EURO2024, pe un ecran gigant. Sponsorii evenimentului: Coca-Cola, Takis, Hisense, Gorenje.

Merită savurat împreună! EURO 2024

 

  • 14 iunie – 14 iulie, food court

  • Impact: peste 1.000 participanți

  • Target: persoane de toate vârstele

  • Campanie de buy & get: la cumpărături de minimum 350 lei, clienții au fost recompensaţi zilnic cu vouchere la food court.

poza5.jpg

Ziua Copilului

  • 31 mai – 2 iunie, parc şi mall

  • Impact: 110.000 persoane (1 iunie - cel mai mare trafic de până acum); peste 261.000 persoane/3 zile

  • Target: familii cu copii, din regiune

  • Târgul Educațional „Aventura verii” şi festivalul SENZORIA Family Fest au fost surprizele organizate în Palas cu ocazia Zilei Copilului, care au atras un număr record de vizitatori.

poza6.jpg

Romanian Creative Week


• 15 – 26 mai, parc
• Impact: +7% trafic
• Target: femei, pasionaţi de modă, invitaţi de la nivel național

• Ca parte din programul mai amplu al Romanian Creative Week, Palas a fost scena celui mai mare catwalk amenajat în România. Festivalul de modă a reunit peste 100 de designeri, 300 de modele şi zeci de persoane publice şi influenceri, Palas beneficiind de trafic intens şi de expunere la nivel naţional.

poza7.jpg
poza8.jpg

Festival du Bonheur pour les gourmands

 

  • 18 – 19 mai, parc

  • Impact: 100.000 de vizite/zi

  • Target: familii cu copii, tineri, corporatiști

  • După ediţiile din anii trecuţi, din Mamaia şi Bucureşti, festivalul a venit în premieră la Iași, ca parte a Romanian Creative Week, cu multe surprize pentru pasionații de delicii culinare.

poza9.jpg
poza10.jpg

Campania „Generații unite de bucuria Paștelui”

  • 22 aprilie – 3 mai, mall

  • Impact: 1.400 de clienţi premiaţi

  • Target: impulsionarea vânzărilor; familii

  • Campania de buy&get a premiat 1.400 de clienţi care au făcut cumpărături de Paşte în valoare de peste 600 de lei.

poza11.jpg

The Timeless Power of Self Expression

 

  • Campanie online de promovare a colecțiilor de primăvară - vară

  • Target: femei de toate vârstele, din regiune

  • Realizat în colaborare cu stilista Cristina Anti, catalogul a propus outfit-uri din colecțiile de primăvară-vară ale brandurilor partenere din Palas Mall. Vezi catalogul aici!

Târgul de Carte LIBREX „Primăvara cărților la Iași”

 

  • 10 – 14 aprilie, mall

  • Impact: +12% trafic

  • Target: tineri, familii cu copii, corporatiști

  • Unul dintre cele mai mari târguri de carte din România a organizat cea de-a 29-a ediţie, în Palas. Lansările de carte, conferințele tematice şi întâlnirile cu autorii au atras un public numeros pasionat de beletristică, în cele cinci zile de festival al literaturii.

poza12.jpg

Campanie online „Celebrating women”

  • martie

  • Impact: 17.000 vizualizări/ Facebook Palas

  • Target: femei şi bărbaţi din regiune

  • Promovare restaurante din Palas ca destinaţii ideale pentru cinele festive de 8 martie: Berarium, Nuba, Miraval, Maison F, Celavie. Vezi aici!

Campanie online „In the Spotlight”

 

  • martie

  • Impact: 40.000 de vizualizări pe social media

  • Target: impulsionare vânzări; femei din regiune pasionate de fashion

  • Shooting realizat împreună cu Nissa, Peek&Cloppenburg, Montiago, C&A, Il Passo, Musette, Opticris. Partener: Auchan. Vezi aici clipul video!

Campanie online „Celebrating LOVE”

 

  • februarie, social media

  • Impact: 42.000 vizualizări/ Instagram Palas

  • Target: tinerii care cumpără cadouri de Ziua Îndrăgostiţilor

  • Spot video în social media, în colaborare cu influenceri locali. Locațiile promovate: Happy Colors, Kiehl’s, Sokolov, Beautik Haute Parfumerie, Anna Cori, DS Damat, Czech In, Celavie, IStyle, Animax, Magic Pets.

Concerte Filarmonica „Moldova” Iaşi

  • august - septembrie, parc

  • Target: public de toate vârstele

  • Concertele Filarmonicii „Moldova” Iaşi revin în parcul Palas, ca în fiecare an, şi vor aduce muzica clasică mai aproape de inimile ieşenilor.

poza13.jpg

Dinos and Sea Monsters

 

  • 25 septembrie – 28 octombrie, parc

  • Target: familii cu copii, regional

  • O parte dintre misterele erei mezozoice pot fi descoperite în parcul Palas, prin intermediul unei expoziții spectaculoase ce reunește 40 de animale marine gigant și dinozauri animatronici.

dino 00083.jpg

Privé Fashion Events Fall / Winter 2024

  • 13 septembrie, Parcul Palas

  • Target: femei pasionate de fashion

  • În această toamnă, publicul ieșean va trăi experiența modei și a artei, un eveniment care va îmbina expozițiile de sculptură cu defilările de modă.

poza15.jpg

Diskoteka Festival

 

  • 16-24 septembrie, parc

  • Target: public matur din regiune

  • Parcul Palas va fi, pentru al doilea an, capitala retro a
    petrecerii în aer liber, cu ocazia DISKOteka Festival, care reunește la Iași unii dintre cei mai iubiți artiști internaționali și naționali ai anilor ’80-’90, printre care: La Bouche, Tehnotronic ft. Eric Martin, No Mercy, Boney M. XP, Captain Hollywood Project, Cappella, Ryan Paris.

poza16.jpg

Back to School

  • septembrie, Palas Mall

  • Target: copiii şi părinţii care se pregătesc de şcoală

  • Campanie de impulsionare a vânzărilor şi de recompensare a celor care fac cumpărături pentru noul an şcolar.

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!

Mihaela Rotaru, Director Marketing Palas, tel: 0731.327.887 / email: mihaela.rotaru@iuliusmall.com

Copyright © Iulius Company. Toate drepturile rezervate.

SC Attrius Developments SRL, Str. Palas, nr. 7A, cladirea A1, etaj 2, birou A.b-28,
RO37160477, J22/488/2017, Capital social 220 RON

  • LinkedIn
  • facebook
bottom of page