top of page
Untitled-1.jpg
LOGO.png

+5% vânzări retaileri

Cea mai bună creștere:

Food: McDonald’s
Sport: Sizeer, Adidas
Beauty: dm drogerie markt, Dr.Max, Sephora

Cea mai bună inaugurare: Sabon

Nou în mall: Vitamix, Sabon, Kamalion, Dulcinella

SABON.png
VITAMAX.png
KAMALION.png
DULCINELLA.png
Marketing

Festival „Deep in the forest”

  • 12 – 13 iulie, Corlata

  • Impact: 7.500 persoane

  • Target: tineri, regional

  • Iulius Mall a fost, din nou, partener principal al celui mai mare festival de muzică din nordul ţării. Primul pas spre festival a început la mall, la stația de bus spre Corlata. În aşteptarea plecării spre distracţie, pe esplanada Iulius Mall, festivalierii au avut parte de ateliere de hairstyling by XpertBeauty şi de make-up by Cupio, concursuri cu premii şi de multă muzică. Punctul de ridicare a brăţării de festival a fost la Centrul Info, iar participanţii au beneficiat, pe baza acesteia, de reduceri exclusive și promoții speciale la magazinele partenere din mall.

poza1.jpg

Euro 2024 se vede la Iulius Mall!

  • 14 iunie – 14 iulie, piaţeta exterioară

  • Impact: +4% trafic

  • Target: bărbați 18 – 50 ani, local

  • Fanii „sportului rege” și pasionații de experiențe unice s-au întâlnit, timp de o lună, să vadă meciurile din cadrul Campionatului European de Fotbal, pe ecranul gigant din piațeta principală a Iulius Mall. Microbiştii au participat la concursuri interactive cu premii, câştigând vouchere la restaurantele din food court, mingi oficiale EURO 2024 și tricouri cu echipa naționalei semnate de fostul fotbalist Dorin Goian. Partener principal: Coca Cola, suporteri eveniment: Hisense, Gorenje, Takis, Raff Coffee și AutoDel.

Cinema în aer liber

  • 27, 28 iunie și 3,4,7,8,11 iulie, piaţeta exterioară

  • Impact: 2.000 persoane

  • Target: tineri, familii cu copii

  • În zilele de pauză ale EURO 2024, cei mici şi cei mari s-au bucurat de cinema în aer liber. Fie că erau în căutarea unei aventuri captivante pentru cei mici sau a unui film de top pentru adulți, serile de vară în aer liber au avut câte ceva special pentru fiecare spectator.

poza2.jpg

Back to Fitness

  • Sâmbăta, iunie - septembrie, teren de sport Iulius Mall

  • Impact: 150 persoane

  • Target: public feminin

  • Zilele de sâmbătă încep la Iulius Mall în forță, cu sesiunile de fitness pe terenul de sport, alături de Maria - Personal Trainer. Toate persoanele care vin la antrenament primesc în dar un carnet cu reduceri speciale la magazinele partenere din mall.

poza3.jpg

Ateliere de creație şi teatru de păpuşi pentru copii

  • 01, 08, 15 Iunie                          

  • Impact: 400 copii şi părinţii lor                        

  • Target: familii cu copii                           

  • Oportunitatea perfectă pentru micuții artiști în devenire să-și dezvolte imaginația, abilitățile creative și să se distreze într-un mediu inspirat, la activităţile organizate special, în zilele de weekend.

poza4.jpg

Competiţia „Micul Trialist”

  • 1 iunie, esplanada exterioară

  • Impact: 120 de copii înscriși

  • Target: familii şi copii, tineri

  • De Ziua Internațională a Copilului, mall-ul s-a transformat în epicentrul distracției și competiției pentru tinerii pasionați de biciclete. Cu emoții și entuziasm, copii de toate vârstele şi-au aliniat bicicletele la linia de start și şi-au demonstrat abilitățile. Biciclete, echipamente de protecție, vouchere Hervis și brățări de la Atlantis Gold sunt premiile pe care micii participanţi le-au câştigat. A fost prima ediție organizată în Suceava, după cele de la Rădăuţi.

poza5.jpg

Auto Deals

  • 29 mai - 2 iunie

  • Impact: +4% trafic

  • Target: public masculin, pasionații de mașini

  • Pe parcursul a trei zile, vizitatorii au avut ocazia să exploreze o gamă variată de mașini, de la modele elegante și luxoase, la vehicule sportive și performante.

Expoziţia Taranterra Project

  • 29 mai – 8 iunie, Iulius Mall

  • Impact: 4.200 vizitatori

  • Target: familii cu copii, tineri

  • Expoziția de tarantule și șerpi a reunit 80 de exemplare ale celor mai cunoscute specii de pe glob, iar pasionații și curioșii au venit în număr mare la mall să le descopere și să își înfrângă fobiile. Vezi cum a fost aici!

poza6.jpg

Festivalul-concurs naţional „Voinicelul”

  • luna mai, food court

  • Impact: 4.000 de copii participanţi împreună cu părinţii

  • Target: părinţi cu copii, elevi

  • Iulius Mall a fost gazda celei de-a XX-a ediţii a Festivalului-concurs naţional de interpretare artistică pentru preşcolari „Voinicelul”, care a adunat în food court mii de copii şi părinţi. Competiţia a fost organizată în parteneriat cu Palatul Copiilor şi Inspectoratul Şcolar Judeţean Suceava.

poza7.jpg

EGG-STRAORDINARY EASTER

  • 19 aprilie – 2 mai

  • Impact: peste 2.000 clienţi la tombolă

  • Target: cumpărători de toate vârstele

  • Peste 2.000 de clienți care au făcut cumpărături de Paşte în valoare de peste 400 lei au participat la campania unde au fost puse în joc 1.680 de premii. Parteneri: ABAU Metal Décor și Coca-Cola.

poza8.jpg

International Cat Show WCF

  • 23 – 24 martie, Iulius Mall

  • Impact: +4% trafic

  • Target: persoane de toate vârstele, familii cu copii

  • Sucevenii au putut admira peste 100 de pisici, din 21 de rase, în cadrul jubileului WCF, care a celebrat 10 ani de la prima ediție din România. Evenimentul a adus în Iulius Mall sute de iubitori de feline, în cele două zile de concurs. Vezi cum a fost aici!

poza9.jpg

Campanie „8 martie în fiecare zi”

  • 8 – 17 martie, Iulius Mall

  • Impact: 644 persoane înscrise, 250 de reduceri acordate în 10 zile de campanie

  • Target: public feminin

  • Iulius Mall a pregătit special pentru femei, de ziua lor, un carneţel cu reduceri la partenerii din mall. În plus, 10 clienți care au făcut cumpărături în valoare de peste 600 lei au câștigat câte un Beauty Bag. Partener: Xpert Beauty.

Campanie Buy & Get „Dragostea trece prin...parcare”

  • 9-13 februarie, Iulius Mall

  • Impact: 674 bonuri înscrise, în cinci zile de campanie

  • Target: persoane tinere în căutare cadoului ideal pentru Valentine's Day

  • Tu unde ai vrea să îți întâlnești dragostea? Indiferent că vei găsi persoana specială pe neașteptate, stând în trafic, sau vrei să evoci momentele primelor clipe petrecute împreună, dă-i întâlnire la Iulius Mall Suceava și sărbătorește dragostea cu premii la cumpărătur!i

Start lucrări extindere Iulius Mall

Iulius Mall Suceava a demarat lucrările de extindere prin care îşi va consolida statutul de cea mai mare destinație de shopping și divertisment din nordul țării și va îmbogăți mixul de branduri, servicii și facilități de timp liber accesibile locuitorilor din întreaga regiune.

+ 14.500 mp retail

+ total GLA 60.000 mp
+ 40 milioane euro investiţie
+ branduri internaţionale în premieră regională,
restaurante, cafenele, locaţii de tip drive thru centre de fitness
+ zone verzi, mai multe locuri de parcare

poza11.jpg
IULIUS_MALL_SUCEAVA_aeriana_R2 copy.jpg
IULIUS_MALL_SUCEAVA_sol_R2 copy2.jpg

Back to School

  • septembrie

  • Target: copiii şi părinţii care se pregătesc de şcoală

  • Campanie de impulsionare a vânzărilor şi de recompensare a celor care fac cumpărături pentru noul an şcolar.

Back to school.jpg

Back to college

  • octombrie

  • Target: studenţii din Suceava

  • Toamna se numără amintirile din timpul vacanței, emoțiile trăite cu intensitate și zilele de libertate petrecute alături de gașca de prieteni. Iulius Mall Suceava te invită să faci parte din tabloul regăsirii și îţi vine în întâmpinare cu un kit de bun venit, plin cu surprize.

457803254_810593351252425_6577660525835097445_n.jpg
Inaugurări Viitoare:

Istikbal (magazin mobilă), Miniso

MINISO.png

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!

​Ionuț Gagea, Director Marketing Iulius Mall Suceava, tel: 0733.480.293 – email: ionut.gagea@iuliusmall.com

Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.

bottom of page