top of page
Untitled-1.jpg
LOGO.png

+2% trafic în mall

+5% vânzări retaileri

Cea mai bună creștere:

Food: SushiVo, Cheesy Pasta, Iconic Events, McDonald’s
Fashion: ZARA, Lee Cooper, Bershka, Colin’s, Tom
Tailor, Bigotti

Sport: Adidas, Sport Vision, Nike
Beauty: Obsentum, Cupio, NYX

Cea mai bună inaugurare: Empire Salon

Inaugurări retail: Anna Cori, Taste of Asia

AQUA.png
TASTE.png

Inaugurări office:

  • Copeland (1.500 mp dezvoltator global de soluÈ›ii climatice sustenabile)

poza2.jpg
poza1.jpg
NOU: La Iulius Mall a fost montat unul dintre cele mai mari ecrane LED din Europa

Iulius Mall Cluj a upgradat intrarea principală prin instalarea uneia dintre cele mai mari faÅ£ade media din Europa, de 203 mp, ca parte a unui parteneriat mai amplu Samsung – IULIUS, care le oferă chiriaÈ™ilor din cele È™apte proiecte de retail ocazia de a se promova în condiÈ›ii de vizibilitate ridicată, cu o expunere la peste 70 de milioane de clienÈ›i anual.

AND08708-Enhanced-NR.jpg
AND08570-Enhanced-NR.jpg
Marketing

Iulius Mall x Electric Castle

  • 10 – 24 iulie, Iulius Mall

  • Impact: Peste 50.000 de persoane care au plecat cu autobuzele de la mall

  • Target: 18 – 40 de ani, regional

  • Vara la Cluj este despre unele dintre cele mai mari festivaluri din È›ară. Luna iulie începe cu Electric Castle È™i campania EC Offers, Iulius Mall oferind reduceri exclusive, pe baza brățării de festival. Tot la mall s-a aflat È™i punctul de pre-swap tickets EC, standul de vânzare bilete de autobuz È™i staÈ›ia de unde toÈ›i festivalierii pot lua bus-ul către experienÈ›a verii la BonÈ›ida.

poza5.jpg
poza6.jpg

Merită văzut împreună! Euro 2024

​

  • 14 iunie – 14 iulie, terasa exterioară food court

  • Impact: 20.000 vizite, +4% încasări în food court

  • Target: bărbaÈ›i, 18 – 50 de ani, local

  • Timp de o lună, terasa food court a devenit locul preferat al tuturor pasionaÈ›ilor de fotbal. Partenerul principal al evenimentului a fost Coca-Cola, iar sponsorii evenimentului: Takis, Hisense, Gorenje ÅŸi Sweet Caffe.

poza7.jpg

Street Food Festival

 

  • 28 – 30 iunie, Iulius Parc

  • Impact: 20.000 vizite

  • Target: tineri, corporatiÈ™ti, familii cu copii

  • Cea de-a doua ediÈ›ie de Street Food Picnic din acest an a acaparat Iulius Parc, timp de 3 zile, cu gusturi È™i preparate din toate colÈ›urile lumii. Aici, clujenii s-au bucurat de muzică, mâncare È™i de o atmosferă specifică unui picnic perfect, de vară.

poza8.jpg

Iulius Parc Open Air - TIFF

​

  • 12 – 26 iunie, Iulius Parc

  • Impact: peste 2.000 spectatori

  • Target: 18 – 60 ani, de la nivel naÈ›ional

  • Cel mai mare festival de film din România care are loc, în iunie, la Cluj-Napoca, a avut unul dintre ecranele principale amplasate în Iulius Parc. În cele 12 zile de festival au fost vizionate tot atâtea proiecÈ›ii, la care au participat peste 2.000 de cinefili.

poza9.jpg

Ziua Internațională a Copilului

 

  • 1-2 iunie, Iulius Parc

  • Impact: 83.000 persoane trafic

  • Target: părinÅ£i cu copii din regiune

  • De ziua InternaÈ›ională a Copilului, Iulius Mall i-a invitat pe cei mici ÅŸi pe părinÈ›ii lor la o super petrecere, cu sesiuni de Yoga for Kids, zumba ÅŸi teatru de păpuÅŸi.

poza10.jpg

Auto Deals

​

  • 31 mai – 2 iunie, Iulius Mall

  • Impact: peste 5.000 vizitatori

  • Target: bărbaÈ›i, 35 – 60 de ani, regional

  • Auto Deals a fost un eveniment dedicat tuturor pasionaÈ›ilor de automobile. Peste 10 retaileri auto de la cele mai cunoscute branduri au fost prezenÅ£i cu automobile la reducere, drive tests È™i informaÈ›ii pentru toÈ›i cei dornici să afle mai multe despre maÈ™ini.

Catalog online Sweet Escape

​

  • mai – iunie

  • Target: femei pasionate de fashion, din regiune

  • Brandurile din Iulius Mall au pregătit sugestii interesante pentru completarea garderobei de primăvară-vară. Parteneri: Guess, H&M, Marc O’Polo, Massimo Dutti, Nissa, ZARA, Parfois, Swarovski, Stradivarius, Mathilde, Marc O’Polo, Il Passo, BSB, Liu Jo, Motivi, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Opticris, Levi’s.

MINA Pop Up

 

  • 18 aprilie – 2 iunie, parcare Iulius Mall

  • Impact: peste 10.000 de persoane

  • Target: familii È™i tineri

  • Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spaÈ›ii culturale din România, a lansat la Iulius Mall Cluj un nou concept revoluÈ›ionar: MINA Pop-Up. Spectacolele multimedia „Gustav Klimt – The Immersive Show”, „Lumea Subacvatică – O călătorie imersivă a apei” ÅŸi „Inner Constellations” au fost admirate în special de familii È™i tineri.

Campanie de Paște Easter Joyride

​

  • 20 aprilie – 3 mai, Iulius Mall

  • Impact: 2.100 de persoane premiate

  • Target: tineri, familii cu copii

  • Campania de PaÈ™te a premiat persoanele care au făcut cumpărături de peste 400 de lei de la magazinele din mall. Premiul cel mare a fost un scuter electric, iar valoarea totală a premiilor a fost de 30.000 de euro.

poza11.jpg

Expoziție LEGO Brickenburg

 

  • 19 – 21 aprilie, Iulius Mall

  • Impact: 3.000 vizitatori

  • Target: familii cu copii mici

  • Cu o tematică de primăvară specială, focusată pe arhitectură È™i diverse mecanisme tehnice funcÈ›ionale È™i zone citadine construite din cărămizi LEGO®, expoziÈ›ia care i-a fascinat pe clujeni la ediÈ›iile anterioare a revenit în Iulius Mall.

poza12.jpg

Street Food Picnic

​

  • 19 – 21 aprilie, Iulius Parc

  • Impact: 20.000 de vizitatori

  • Target: tineri, corporatiÈ™ti, familii cu copii

  • Evenimentul emblematic pentru iubitorii de mâncare stradală È™i experienÈ›e inedite a revenit în Iulius Parc, cu ediÅ£ia de primăvară. Vizitatorii s-au bucurat de preparate delicioase, muzică bună ÅŸi de experienÅ£e memorabile.

poza13.jpg

WCF International Cat Show

 

  • 18 – 19 mai, Atrium Iulius Mall

  • Impact: 5.000 vizitatori

  • Target: familii cu copii

  • WCF International Cat Show a sărbătorit 10 ani de la prima ediÈ›ie din România cu o competiÈ›ie specială. Publicul a admirat peste 100 de pisici, din 21 de rase, aduse din 8 țări.

poza14.jpg

Dinos and Sea Monsters

​

  • 1 – 31 martie, Iulius Parc

  • Impact: 10.000 de vizitatori

  • Target: familii cu copii

  • ExpoziÈ›ia din parc reunit 35 de exponate animatronice. Călătoria fascinantă printre Sea Monsters, cum ar fi Mosasaur, Megalodon, Mososaurus, le-a oferit vizitatorilor ocazia de a avea parte de o experiență amuzantă ÅŸi educativă. 

poza15.jpg

The Glowing Garden

​

  • 16 decembrie 2023 – 20 ianuarie 2024, Iulius Parc

  • Impact: 6.000 vizitatori

  • Target: familii cu copii

  • ExpoziÈ›ia „The Glowing Garden” a inclus peste 170 de instalaÈ›ii luminoase sub formă de animale, grădini cu fructe gigant, personaje din basme, dar È™i multe alte figurine spectaculoase. Evenimentul a fost realizat de AgenÈ›ia Coco, alături de ingineri È™i designeri din diferite țări.

poza16.jpg

Movie Nights

​

  • 5 iulie – 13 septembrie, Iulius Parc

  • Target: 18 – 55 de ani, regional

  • În zilele de vineri, parcul nostru se transformă într-unul dintre cele mai mari cinematografe în aer liber. Prima ediÈ›ie a debutat cu filmul Dune II, la care au participat peste 1.000 de persoane.

Kids Thursdays

​

  • Joia, 4 iulie – 12 septembrie, Iulius Parc

  • Impact: 500 copii/ ediÈ›ie

  • Target: părinÈ›i cu copii, 25 – 45 de ani, local

  • Zilele de joi ale verii sunt dedicate copiilor È™i adulÈ›ilor cu suflet de copil. Kids Thursdays aduce în Iulius Parc unele dintre cele mai îndrăgite poveÈ™ti ale tuturor timpurilor, prezentate sub forma unui teatru de păpuÈ™i.

poza17.jpg

Expoziția de tarantule și șerpi vii

​

  • 13 – 22 septembrie, Atrium

  • Target: familii cu copii, pasionaÅ£i, din regiune

  • ExpoziÈ›ia reuneÈ™te 70 de exemplare ale celor mai cunoscute specii de pe glob, iar pasionaÈ›ii È™i curioÈ™ii sunt aÈ™teptaÈ›i în Iulius Mall Cluj să le descopere È™i să îÈ™i înfrângă fobiile!
     

Expozitia de Tarantule si Reptile Vii_2 februarie 2024_Palas Mall 23.jpg

PICNIC

​​

  • 20 – 22 septembrie, Iulius Parc

  • Target: tineri, corporatiÈ™ti, familii cu copii

  • Iulius Mall te invită la PICNIC, un concept marca Street Food Festival, unde te vei bucura de DJ set-uri electrizante, mâncare cu specific internaÈ›ional È™i seri de film în aer liber.

03.jpg

2 COOL 4 SCHOOL

​

  • 3 – 15 septembrie, mall

  • Target: copiii ÅŸi părinÅ£ii care se pregătesc de ÅŸcoală

  • Vino la mall, fă cumpărături de minimum 400 de lei È™i ai ocazia să câÈ™tigi unul dintre premiile în valoare totală de peste 20.000 de euro. Sau chiar marele premiu, una dintre cele două biciclete puse la bătaie.

Vrei să devii partener într-un eveniment de marketing? Contactează-ne!

​

Mihai Oprea, Director Marketing Iulius Mall Cluj, tel: 0743.627.945 – email: mihai.oprea@iuliusmall.com

​

Proiect al companiilor IULIUS și Atterbury Europe.

bottom of page